Wij versturen al onze pakketten middels Post NL

Update Coronavirus PostNL
Blijf op de hoogte van de laatste informatie en de veelgestelde vragen over de bezorging van jouw pakketten middels de Update Coronavirus!

Wij versturen middels PostNL
Waarom?
Om het voor onze klanten eenvoudiger te maken!
U kunt o.a. eenvoudig uw pakket traceren, u kan achteraf middels de track&Trace code het bezorgmoment wijzigen of achteraf ervoor kan kiezen uw pakket alsnog te laten bezorgen bij een PostNL-locatie en PostNL levert alle pakketjes (zonder extra kosten) door heel Nederland, dus ook op de waddeneilanden!

Let op:
Pakketten zwaarder dan 25 kg versturen wij niet middels PostNL, maar middels een andere vervoerder.

                          Hieronder leest u hoe PostNL u verder kan helpen!

Wanneer bezorgt PostNL uw pakket?
U volgt uw pakket online met Track & Trace. Gebruik uw postcode en barcode om uw pakket in de gaten te houden. Zo weet u wanneer het zijn eindbestemming bereikt!
Pakketten die bij de eerste bezorgpoging niet geleverd kunnen worden, worden direct bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie afgeleverd.?
U heeft vervolgens 1 week de tijd om het pakket op te halen. Daarna stuurt PostNL het terug naar Primex.

Tip: Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt. In sommige gevallen mag het pakket anders niet aan u meegeven.


Bepaal zelf achteraf de bezorgtijd – en plaats
Komt het bezorgmoment u niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer u uw pakket wilt ontvangen. Dat kan al vóórdat we het pakket bij u voor de eerste keer komen bezorgen. Zo mist u nooit een pakket!

Wijzig uw bezorgmoment:

- naar een ander moment (overdag of 's avonds)
- of laat het pakket bezorgen bij een PostNL-locatie

Wijzig uw bezorging

Gebruikt u de PostNL-app? Zet dan de notificaties aan en u krijgt bericht zodra u de bezorging kunt wijzigen.





Download de PostNL-app





Bezorger gemist?
Als u niet thuis bent proberen we het pakket eerst te bezorgen bij de buren. Lukt dit niet, dan laten we een bericht voor u achter. We komen dan de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket.

Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaren we het voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Tip: Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt. Wij mogen het pakket anders niet aan u meegeven.


Bezorging van uw pakket zonder aan te bellen
Het kan voorkomen dat we uw pakket bezorgen, zonder bij u aan te bellen. Dit komt voor in de volgende situaties:

- de zending past door de brievenbus
- de zending is niet aangetekend en bevat geen aanvullende dienst zoals de verzekerservice of betaalservice.


Bezorging op zaterdag
PostNL bezorgt ook op zaterdag.


Pakket verkeerd bezorgd of zoek
Is er een pakket bij u bezorgd, dat niet voor u bestemd is? Laat het ons weten. Neem contact op met onze klantenservice 0900 – 0990 (lokaal tarief).

Is uw pakket zoekgeraakt? Kijk dan via Track& Trace of en waar de zending is afgeleverd.


Pakketten ontvangen op een postbus
Het is mogelijk pakketten naar een postbus te versturen. De geadresseerde kan dan al vanaf 7.30 uur ’s ochtends zijn of haar pakket ophalen.